بی هوش

دنیای

بی هوش

دنیای

۳۰ شغل عالی برای خانم های ایرانی


۳۰ شغل عالی برای خانم های ایرانی



۳۰ شغل عالی برای خانم های ایرانی : در این مقاله از بی هوش  می خواهیم راهکار های دومین شغل رو برای زنان شاغل کارمند ارائه بدیم. که هم پاسخگوی توقعات شخصی ، خانوادگی ، اجتماعی‌ شون باشه. و هم نیازشون به کسب درآمد بالاتر و پر کردن اوقات فراغتشون و برآورده کنه. برای بسیاری از افراد هم کسب و کارهای خانگی می تواند اهمیت زیادی داشته باشد .


در این نوع از کسب و کار شما آزادی عمل و استقلال بیشتری خواهید داشت. زمانی که شما اقدام به راه اندازی کسب و کارهای خانگی می کنید، می توانید وقت بیشتری را در کنار خانواده خود صرف کنید. و به دلیل ساعات کاری انعطاف پذیر دراین نوع از کسب و کار شما احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. در این نوع از کسب و کار شما آزادی عمل و استقلال بیشتری خواهید داشت.



زمانی که شما اقدام به راه اندازی کسب و کارهای خانگی می کنید، می توانید وقت بیشتری را در کنار خانواده خود صرف کنید. و به دلیل ساعات کاری انعطاف پذیر دراین نوع از کسب و کار شما احساس راحتی بیشتری خواهید کرد.با ادامه بی هوش همراه باشید تا درباره اهمیت کسب و کار درمنزل بیشتر گفت و گو میکنیم با ما در بخش کارهای هنری درآمدزا در منزل که در بخش های قبلی صحبت کردیم در این پست هم میخواهیم توضیح مفصلی بدهیم.




زن کارمند کیست ؟


ابتدا به تعریف یک خانم کارمند می پردازیم. خانمی که در ساعات معینی از روز یا هفته به کار مشخصی برای دیگری (صاحب‌کار) می‌ پردازه. معمولاً در ازای اون مبلغی دریافت می‌ کنه که نسبت به همون شغل و ساعات ، دریافتی کمتری از آقایون داره .



شغل عالی برای خانم های ایرانی





نکته دوم سؤال هایی هست که در این زمینه ایجاد میشه و باید به دنبال راه‌ حل براشون باشیم :


آیا در جامعه امروز ما تخصص و توانایی زنان از مردان کمتره ؟


آیا برای گذران زندگی در جامعه کنونی ایران ، درآمد مرد خانواده برای تمام خانواده کافیه ؟


آیا تمام مردان جامعه وظایف اقتصادی خودشون رو به‌ خوبی انجام میدن ؟


آیا مردان به‌ عنوان قطب اقتصادی خانواده ، توان برطرف کردن نیازهای خانواده رو دارن ؟


آیا اگر زنی سرپرست خانوار باشه با درآمد کارمندی اموراتش می‌گذره ؟


زنان کارمندی که سرپرست خانواده هستن، با فشارهای اقتصادی توان روحی شغل دوم رو دارن ؟


برای زنان کارمند که حقوق معلوم و معینی دارن، تورم چه جایگاهی رو در برنامه‌ ریزی اقتصادی‌ شون داره ؟


اگر زنان کارمند در یک دوره خاص نیازمند شغل دیگه ای باشن چگونه می‌ تونن پروسه رسیدن به شغل موقت را طی کنن و پس از رفع نیاز، اون رو ترک کنن ؟



و سؤالات بسیار دیگری که مطرح میشه :


نکته دیگه اینه که شغل دوم زنان کارمند باید طوری باشه که اگه دارای فرزند هستن، زمان شغل دومشون با وظایف مادرانه شون تداخل نداشته باشه .


زنی که از صبح فرزندش را به مهدکودک یا به مدرسه میسپاره. در ساعات بعدازظهر، کودک یا نوجوان اون خانم به حضور وی در منزل نیاز دارن. هم از جهت رفع نیاز عاطفی و هم ایجاد آرامش و امنیت در خانه که شامل ردیف کردن شرایط امن خانه ، تهیه غذا ، آماده کردن لباس و رسیدگی به امور درسی فرزندانش هست.


لذا طبق برخی شرایط، شغل دوم زنان کارمند می‌بایست از لحاظ زمانی و بعضاً مکانی سیال بوده که بعد اقتصادی به ابعاد روانی و عاطفی خود و فرزند (و همسرش) آسیب نزند.




۳۰ شغل عالی برای خانم های ایرانی

۳۰ شغل عالی برای خانم های ایرانی

  


نکته آخر هم آن است که علیرغم سوق جامعه به سمت مدرنیته، جایگاه زن در خانواده به حدی جدی است که حضور کمرنگ وی می‌تواند ضربات جدی به دیواره خانواده و اجتماع بزند.


هرچقدر زیبا ، بدون وجود و حضور زن آن خانه، دوست‌داشتنی نیست. لذا درصورتی ‌که مجبور هستید برای مشغول شدن به شغل دیگری اقدام کنید، این مقاله را مطالعه کرده، ایده بگیرید، فکر کنید و سپس با توجه به شرایط خود بدان اقدام نمایید.


اصلی‌ترین سؤالی که مطرح می‌شود این است که برای زنان کارمند چه مشاغل دومی وجود دارد؟ یا زنان کارمند به چه مشاغل دومی می‌توانند مشغول شوند؟


(زیرا با توجه به پر بودن ساعات صبح و ظهر آنان، برای تصدی برخی مشاغل با محدودیت مواجه هستند).


بر اساس این سؤال و نکاتی که در بالا بدان اشاره شد، خانم‌های کارمند را از لحاظ لزوم حضور فیزیکی و زمانی در منزل به دو گروه تقسیم می‌کنیم:


آنان که با محدودیت مواجه هستند.



آنان که محدودیتی ندارند.


در اولین گام سراغ مشاغلی می‌ رویم که برای کارمندان خانمی مناسب است که با محدودیت برای عدم حضور در ساعات عصر و پایانی روز مواجه هستند .
مشاغلی که به این گروه عزیز پیشنهاد می‌شود از این قرار است.



۱- کار های هنری آشپزخانه‌ای


پخت مربا ، تهیه پیاز داغ ، سیر داغ و بادمجان سرخ‌ کرده : زنان کارمند پس از پایان ساعت کاری و به‌ منظور درآمد زایی، می‌ توانند به پخت مربا بپردازند و آن را بفروشند .


پاک کردن سبزی ، شستن و سرخ کردن آن : این کار هم مانند پیشنهاد قبلی ، شغلیست که با حضور خانم در منزل انجام می‌ شود .


پخت کیک ، بیسکوییت ، شیرینی ، کاپ کیک و … : این شغل دوم جدای از جذابیت‌ های رنگی که دارد ، فرزندان شما را سر شوق می‎‌ آورد و آنان را همراهتان می‌ کند و از این شغل دوم شما بسیار خرسند خواهند بود .


تهیه غذای خانگی : پخت غذای خانگی برای پخش به‌ عنوان ناهار افرادی که تمایلی به فست فود ها ندارند و امکان داشتن غذای خانگی در محل کارشان فراهم نیست، گزینه مناسبی است .


تهیه انواع ترشی و شور : این پیشنهاد هم پیشنهاد خوشمزه بعدی ما به‌عنوان شغل دوم برای خانم‌های کارمند است.


[۳۰ شغل عالی برای خانم های ایرانی

۳۰ شغل عالی برای خانم های ایرانی




۲- کار های هنری دستی


نقاشی ، طراحی و خطاطی : این هنر پرهیجان و رنگی ، مایه آرامش روان انسان است . در کنار آرام‌ب خشی آن می‌ت وان به سه صورت از آن درآمد زایی کنید :



آموزش آن به متقاضیان در منزل خودتان



فروش تابلو های هنری‌ تان


انجام کار سفارشی


۳۰ شغل عالی برای خانم های ایرانی

۳۰ شغل عالی برای خانم های ایرانی




۳- نواختن موسیقی


خانم‌ های کارمند با این هنر خوش‌ نوا به دو صورت می‌ توانید هم ‌کسب درآمد داشته باشید ، هم لذت ببرید و در خانه کنار فرزندانتان باشید .



تهیه آلبوم و فروش آن



آموزش آن به متقاضیان در منزل خودتان



[نواختن موسیقی

۳۰ شغل عالی برای خانم های ایرانی




۴- نمد دوزی


یکی از کار های هنری که به زنان کارمند پیشنهاد می‌ شود دوخت نمد است . نمد ها برای مصارف گوناگون عرضه می‌ شوند .


تزیین و اکسسوری اتاق کودک ، آشپزخانه ، اتاق‌خواب ، گل سر و دیگر محصولاتی که به علت قیمت مناسب و تنوع رنگ گزینه‌ های خوبی برای خریداران است، افراد زیادی را بر آن داشته تا بدین هنر زیبا روی آورند .




۵- آرایشگری


خانم‌ های کارمندی که هنر آرایشگری را بلدند. می‌ توانند در منزل خود اتاقی را بدین کار اختصاص داده و ساعاتی که پس از ساعات اداری در منزل هستند را درآمد کسب کنند. ایراد این کار آن است که فقط مشتری‌ های صبح را از دست می‌دهند. غاما حسنش به این است که اگر کارتان خوب باشد مشتری زمانش را با شما تنظیم خواهد کرد. این کار درآمد بسیار خوبی دارد.



۶- قلاب‌ بافی


یکی دیگر از کارهایی که خانم‌ های کارمند زمان حضور در منزل به‌ عنوان شغل دوم می‌ توانند انجام دهند، قلاب‌ بافی است. چندی پیش قلاب‌ بافی‌ها برای رومیزی بسیار مد بود اما امروزه قلاب‌ بافی‌های روی لباس و بافت‌ های گوناگون مد شده است.




۷- خیاطی


خانم کارمند با آموزش هنر خیاطی، می‌تواند ساعات حضور در منزل را بدان اختصاص دهد و از درآمد بالای آن به‌عنوان شغل دوم لذت ببرد. دغدغه بیشتر زنان شاغل (خصوصاً اگر همسر و مادر هم باشند) با آقایان شاغل تفاوت‌هایی دارد. خودشان ، خانواده و اجتماع برای آنان محدودیت‌هایی قائل می‌باشند .



۳۰ شغل عالی برای خانم های ایرانی پیشنهاد می‌ دهیم انجام هنر انواع دوخت‌ های زیبا روی لباس است. مانند مروارید دوزی، گلدوزی ، دوخت‌های با کامو ا، نگین دوزی ، پولک و منجوق‌دوزی و … . اگر هنر خیاطی را به‌ عنوان شغل دوم انتخاب کرده باشید.



۸- دوخت‌ های هنری روی لباس


داشتن هنر دوخت‌ های گوناگون روی لباس ، کنار خیاطی ، می تواند در درآمد زایی بسیار بیشتر شما مؤثر باشد .



۹- بافتنی


هنر بسیار آرام‌ بخش و جذاب بعدی که پیشنهاد ما به خانم کارمند جویای شغل دوم است، غرق شدن در دنیای رنگ‌هاست . این هنر وابسته به فصل خاصی نیست و می‌توان سفارش‌ ها زمستان بعدی را از بهار دریافت کرده و شروع به بافتن کنید . خانم کارمند ! شغل دومتان را رنگارنگ ببافید، لذت ببرید و پول بگیرید .



۱۰- قالی‌بافی


بافت قالی از آن دسته هنرهای زیبایی است که به مهارت احتیاج دارد. خانم کارمند به‌عنوان شغل دوم می‌تواند آن را انتخاب کرده و بدان بپردازد .






این مطلب برای تو سودمنده، حتما بخونش :


کارهای غیر هنری


کارهای غیر هنری نیز شامل دو گروه است .


کارهایی که نیازمند کسب مهارت یا سرمایه اولیه زیادی باشد .
کارهایی که نیازمند کسب مهارت خاصی نیست یا سرمایه اولیه زیادی نمی‌ خواهد .


ما در این پیشنهاد‌ ها هر دو گروه را با هم جمع‌ آوری کرده‌ ایم زیرا داشتن یا نداشتن مهارت برای افراد گوناگون متفاوت است و همچنین میزان سرمایه .




۱۱- پرورش گیاهان دارویی


یکی از هیجان‌ انگیزترین مشاغل دوم برای خانم کارمند، پرورش گیاهان دارویی است. شما در عین‌ حال که از فضای بصری ایجاد شده در خانه لذت می‌ برید و هوای بهتری استشمام می‌ کنید ، می‌ توانید درآمد زایی بسیاری هم در خلال آن داشته باشید . حیاط منزل ، بالکن و پشت‌ بام خانه و حتی گلدان‌ های داخل خانه برای پرورش گیاهان دارویی مناسب است . مهارت آن کسب کردنی است اما نه با هزینه زیاد و همچنین سرمایه‌گذاری زیادی نیاز ندارد .





۱۲- پرورش گیاهان آپارتمانی


شغل پیشنهادی بعدی به‌عنوان شغل دوم به خانم کارمند، پرورش گیاهان آپارتمانی است. این کار نیز مانند پرورش گیاهان دارویی محسنات زیادی دارد و همچنین به فصل خاصی مربوط نبوده و درآمد خوبی هم دارد



۱۳- تایپ


کار پیشنهادی بعدی ما برای خانم‌های کارمند ، انجام امور تایپ است. مهارت انجام تایپ را معمولاً در مدارس آموزش می‌ دهند و اگر آن را بلد نیستید به‌ راحتی از طریق اینترنت می‌ت وانید بیاموزید. برای انجام آن هم می‌ توان به محل کار بعدی رفت و هم انجام سفارش‌ ها را به منزل آورد. اگر در منزل قصد انجام آن را داری د، داشتن کامپیوتر یا لپ‌ تاپ کفایت می‌کند .




۱۴- فروش لباس در منزل


این کار را هم به‌ صورت اینترنتی می‌ توانید انجام دهید و هم به‌ صورت حضوری. در بخش کسب‌ و کارهای اینترنتی توضیح بیشتری خواهیم داد .



۱۵- ترجمه


انجام ترجمه متن های مختلف برای دانشجویان یا افرادی که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند و … درآمد خوبی برایتان دارد .هم به‌ صورت مستقیم و هم غیرمستقیم می‌ توانید انواع سفارش‌ ها را قبول نمایید .



۱۶- با اینترنت شاغل شوید


راه‌ های اشتغال از طریق اینترنت و فضای مجازی آن‌ قدر گسترده و زیاد است که در این مجال نگنجد. اما ما به تعدادی از آن اشاره می‌ کنیم که بیشتر در دسترس است و تخصص مهارت آن در مدت‌ زمان کوتاهی قابل یادگیری است. برای این کار داشتن یک لپ‌ تاپ یا گوشی موبایل مجهز و متصل به اینترنت کافیست .



۳۰ شغل عالی برای خانم های ایرانی



۱۷- فروشگاه اینترنتی


با راه‌ اندازی کسب‌ و کارتان می‌ توانید آن را در اینترنت تبلیغ کنید و یا فروشگاه اینترنتی با امکان خرید اینترنتی فراهم آورید. محصولات هنری یا آشپزخانه‌ای خود را در اینترنت تبلیغ نمایید و برای آن مشتری‌ های خوب جذب نمایید.



۳۰ شغل عالی برای خانم های ایرانی




۱۸- تولید محتوا انجام دهید


یکی دیگر از کارهایی که خانم‌ های کارمند به‌ عنوان شغل دوم و در منزل می‌ توانند بدان دست پیدا کنند ، تولید محتوا است . برای سایت خودتان یا دیگر سایت‌ ها بنویسید و کسب درآمد داشته باشید .




۱۹- وب مستر شوید


خانم کارمندی که در روز قصد درآمد زایی غیر از کارمندی خود را دارد، می‌ تواند سفارش‌ ها ثبت و ساخت وب‌ سایت بگیرد. تعیین استراتژی‌ ها و مدیریت وب‌ سایت از وظایف تعریف شده وبمستر‌ ها است. وبمستر شدن یک تخصص درآمدزا است که ساعت کاری سیالی دارد و در نتیجه شما پس از پایان ساعت اداری می‌ توانید بدان بپردازید. وبمستری از آن شغل‌هایی است که اگر خوب انجامش دهید سفارش‌ ها به سمت شما سرازیر می‌ شود .



۲۰- طراح وب شوید


راه‌اندازی ، ساخت و مدیریت سایت هم شغل دوم پیشنهادی ما برای خانم کارمندی است که با برخی محدودیت‌ ها برای شغل دوم خارج از منزل مواجهند .



۲۱- بازاریاب اینترنتی شوید


بازاریابی از آن شغل‌ های شلوغ و سختی است که برای خانم‌ ها اذیت کننده است. اما اگر از طریق اینترنت و در منزل خودتان برای برند ها و فروشگاه‌ های مختلف، تبلیغ نمایید و از آن به‌عنوان شغل دوم درآمد کسب نمایید .



۲۲- آنلاین بیاموزید


تمام آن تخصص و هنری که دارید را می‌توانید به‌صورت کلاس‌های مجازی تعریف کرده، تبلیغ نموده، هنرجو بیابید، آموزش دهید و درآمد کسب کنید.



۲۳- سهام و بورس


برای خانم کارمند، شغل دوم خوب و بدون محل کار معین، سرمایه‌گذاری و فعالیت در بورس و سهام است. کاری که در فضای اینترنت انجام می‌دهید و درآمد کسب می‌ نمایید .

حواستان باشد حتماً برای این شغل دوم پردرآمد ولی پرمخاطره آموزش لازم را ببینید تا سرمایه‌تان به هدر نرود. تا اینجا به کارهایی اشاره کردیم که برای خانم‌های کارمندی مناسب است که برای شغل دوم با محدودیت برای کار خارج از منزل مواجه‌ اند .


در گام دوم به سراغ مشاغلی می‌ رویم که برای کارمندان خانمی مناسب است که با محدودیت برای عدم حضور در ساعات عصر و پایانی روز مواجه نیستند .


این دسته خانم‌ های کارمند برای شغل دوم و بیرون ماندن تا ساعات پایانی روز مشکلی نداشته و به‌ راحتی می‌توانند مسئولیت بعدی را در خارج از منزل به عهده گرفته و کسب درآمد داشته باشند .


کارهایی که به این خانم‌ های کارمند متقاضی شغل دوم پیشنهاد می‌ شود از این‌ قرار است :


کارهای غیرهنری



در دسته اول یعنی کارهای هنری ، منظور آن کارهایی است که بعد از پایان ساعات اداری ، در کارگاه‌ های هنری ، گالری‌ها ، مغازه‌ ها و … انجام می‌ شود .



۲۴- کار های هنری در زمینه صنایع‌ دستی


بسیاری از صنایع‌ دستی که طرفداران خاص خودش را در داخل و خارج از ایران دارد ، در کارگاه‌ های صنایع‌ دستی ساخته و به فروشگاه‌ ها عرضه می‌ شود . زنان به دلیل ظرافت وجودی خود و دستان توانا ، هنرهای دستی بسیار زیبایی خلق می‌ کنند . هنرهای صنایع‌ دستی شامل : خاتم‌ کاری ، مینا کاری ، سیاه‌ قلم و … عناوین درآمدزایی هستند که می‌ت وان به‌ عنوان شغل دوم بدان نگاه ویژه داشت .



۲۵- مشغول شدن در کارگاه‌ های شیرینی‌ پزی


شغل دوم و خوشمزه بعدی برای خانم‌ های کارمند گروه دوم، پختن شیرینی در کارگاه‌ های آن است. در این کارگاه‌ ها با هر تخصص از آماده‌ سازی برای پخت تا بسته‌ بندی و عرضه محصول می‌ توانید مشغول به کار شده و کسب درآمد داشته باشید .



۲۶- کارگاه‌ های قالی‌ بافی


بسیاری از افرادی که سرمایه‌ گذار یا کارآفرین هستند روی این هنر اصیل ایرانی سرمایه‌ گذاری می‌ کنند. و فضا و امکانات را فراهم آورده و متقاضیان آن کار را جذب می‌ کنند. اگر تمایل به انجام این کار در منزل خود ندارید به این کارگاه‌ها سری بزنید .



۲۷- هنر خیاطی


اگر شرایط و تمایلی به انجام خیاطی در منزل خود را ندارید می‌ توانید در مزون‌ ها ، تولیدی‌ ها و کارگاه‌ های دوخت و خیاطی مشغول به کار شوید.

حسن انجام این هنر تخصصی و پر درآمد در بیرون از منزل آن است که اگر شما فقط یک بخش کار را بلد باشید باز هم برای شما کار هست. مثلاً برشکار قابلی باشید یا در زمینه کشیدن الگو مهارت داشته باشید با این تخصص می‌ توانید مشغول شده و با این شغل دوم وضع اقتصادی‌ تان را سرو سامانی بدهید .



۲۸- طلا ساز شوید


کار جذاب بعدی برای خانم‌ های کارمندی که خسته از سر کار اول به‌ سوی کار دوم می‌ روند ، شغل طلا سازی است. هیجان این مسئله برای خانم‌ ها بیشتر ایجاد انگیزه کاری خواهد کرد. پس از علاقه و مهارتی در این کار دارید کارگاه طلا سازی پیدا کنید ، مشغول به کار شده و شگفت‌ زده شوید .



۲۹- تعمیرات موبایل و نرم‌ افزار های آن


هنر بعدی که به‌ عنوان شغل دوم خارج از منزل می‌ توانید بدان بپردازید، تعمیرات موبایل است. این روز ها به علت گرانی‌ های شدید افراد ترجیح می‌ دهند وسایل خود را تعمیر کنند تا مجدد خریداری نمایند .



۳۰- تعمیرات کامپیوتر و سخت‌ افزار و نرم‌ افزار آن


این مورد نیز شبیه به مورد قبل است و برای انجام هر دو باید از پیش مهارت آن را کسب کرده و سپس در جایی که سفارش‌ ها دارند ، مشغول به کار شوید.



۳۱- آرایشگر پاره‌ وقت شوید


بسیاری از آرایشگران تمایل دارند در ساعات عصر به منزل بروند، به فرزند خود یا پدر و مادرشان رسیدگی کنند و یا به امور شخصی بپردازند . همکاری در این صنف پر درآمد هم درآمد خوبی نصیبتان می‌ کند و هم شغل دوم نسبتاً ثابتی خواهید داشت .



کار های غیر هنری


پیشنهاد‌ های بعدی ما برای تصدی شغل دوم خانم‌ های کارمند ، انجام کارهای غیر هنری است که توضیحات آن در ذیل خواهد آمد :



۳۲- رانندگی کنید


رانندگی برای خانم‌های کارمند، شغل دوم خوبی است که زمان کاری سیالی دارد و هر زمان که خسته شد یا کاری پیش آمد می‌ تواند به منزل بازگردد . مسیرهای از اداره تا منزل را نیز می‌تواند با همراهی مسافر ، از تنهایی به درآمده و درآمدی کسب کند .




۳۳- انجام امور کامپیوتری


شغل دومی که کارمندان خانم پس از ساعات اداری می‌ توانند در مغازه خود یا دیگران آن را انجام دهند و درآمد خوبی کسب کنند انجام کار های کامپیوتری است که شامل :


تایپ ، تحقیق ، طراحی لوگو های تبلیغاتی ، ثبت‌ نام اینترنتی و فرم مالیاتی ، طراحی کارت و بروشور های تبلیغاتی و … است . این شغل شغلیست که افراد همیشه بدان نیاز دارند .این شغل از آن شغل‌ های پر درآمدی است که با آموزش ، می‌ توان به تخصص آن دست پیدا کرد .



۳۴- فروشنده شوید


بسیاری از فروشگاه‌ ها برای شیفت عصر خود به دنبال فروشنده خانم هستند . آن‌ ها را بیابید و مشغول به کار شوید. حواستان باشد اگر محل کار دوم ، از منزلتان دور است برای برگشت به منزل امکانات رفاهی از قبیل اتوبوس و مترو فراهم باشد.


اگر امکانات مناسب برای بازگشت به منزل فراهم نیست در محدوده منزل خود فروشنده شوید تا با خستگی دو چندان مجبور نباشید هر چه پول در آن روز درآورده‌ اید را به آژانس داده و به منزل بازگردید .



۳۵- پرستار شوید


پرستاری از کودک ، سالمند و بیمار شغل دومی است که تقریباً همیشه فراهم است و درآمد نسبتاً خوبی هم دارد. با پرستاری هم تجربه‌ های جدید به دست آورید ، هم کار خیری کرده و هم درآمدی کسب کرده باشید . کودکانی که والدین شب‌ کار دارند. سالمندانی که عصر هنگام فرزندانشان باید به منزل خود بازگردند و بیمارانی که در عصر یا شب تنها هستند.


موارد خوبی هستند که هم تجربه‌ های جدید به دست آورید ، هم کار خیری کرده و هم درآمدی کسب کرده باشید .




شغل های پر درآمد خانگی برای خانم ها


آیا به دنبال کاری می گردید که در منزل بتوانید از طریق آن کسب درآمد کنید ؟ برای شروع یک کار پول کافی ندارید ؟ هر چه می گردید کار مناسبی پیدا نمی کنید!
شاید هم تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید که کار در منزل می تواند واقعا درآمد زا باشد . در عصری که ما زندگی می کنیم و با این پیشرفت فوق العاده تکنولوژی کسب درآمد در منزل بسیار آسان تر شده است.




آیا چیزی از مزیت های کار در منزل می دانید؟


معایب و مشکلات آن چیست؟ چه کارهایی را می توان در منزل انجام داد تا با آن کسب درآمد کرد؟ آیا درآمد از این راه کفاف هزینه های زندگی را می دهد؟ برای شروع این کسب و کار چه مقدار سرمایه نیاز است ؟ از کجا شروع کنیم ؟ این ها تعدادی از سوالاتی است که در ذهن اکثر افراد و قبل از انجام این کار شکل می گیرد. پس به این سوالات به ترتیب پاسخ می دهیم .

اگر می خواهید کاری برای خود در منزل راه بیاندازید پس این مقاله از بی هوش  را از دست ندهید .



کسب و کار خانگی چیست؟


کسب و کار خانگی در واقع تحقق ایده شما در منزل برای ایجاد یک شغل پویا و درنتیجه کسب درآمد است. هر کاری که در خانه انجام شود و شما توسط آن پول به دست آورید کسب و کار خانگی تلقی می شود. شاید این سوال به ذهن برسد که این کار تا چه حد شدنی است ؟ شاید باورتان نشود اما در کشوری مثل آمریکا بیش از 40 میلیون نفر از طریق کار در منزل خود کسب درآمد می کنند .



در کشور ما نیز کم نیستند کسانی که کسب و کار خود را در خانه راه انداخته اند که متاسفانه آمار دقیقی از تعداد آن ها در دسترس نیست. به شخصه افرادی را می شناسم. که تنها با کار در منزل خود و حتی بدون یک روز زمان گذاشتن در خارج از خانه درآمدی چند ده برابر یک کارمند دارند.


او می گوید : کارم را برای اولین بار در خانه و بدون داشتن سرمایه و امکانات اولیه شروع کردم و از اطلاعات فنی در زمینه صنایع غذایی نیز برخوردار نبودم .



مزایای کسب و کارهای خانگی: شغل خانم ها


اگر شما هم از جمله افرادی هستید که صبح سخت از خواب بیدار می شود . و یا همیشه استرس دیر رسیدن به سر کار را دارید پس کار در منزل برایتان بهترین گزینه است . خب همه ما دوست داریم تا هر وقت که می خواهیم به سر کار برویم؛ این امر طبیعی است . پس چرا هر روز صبح با افرادی رو به رو می شویم که در ترافیک سنگین و یا با متروهای شلوغ به سر کار می روند .خب برای دانستن این موضوع ما را تا پایان مقاله همراهی کنید .



شغل های خانگی پر درآمد و زود بازده


مشاغل خانگی این روز ها در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است اگر برای شما هم پیش آمده که از کار کردن برای دیگران خسته شده ایدو دلتان می خواهد کاری هرچند کوچک برای خود تان داشته باشید و در پیدا کردن کار در منزل یا کار های خانگی پر درآمد هستید پیشنهاد می کنیم ابتدا لیست مشاغل خانگی را مطالعه کنید این روزها کار کردن در خانه یکی از شغل های تقریبا مهم است.



در تحقیقی که به تازگی انجام شده 5 شغل خانگی پردرآمد برای سال جدید معرفی شده است. در ادامه برای آشنا شدن با این شغل های خانگی پردرآمد با ما همراه شوید.




توسعه دهنده وب یا برنامه‌ های موبایل


توسعه برنامه‌های موبایل و وب دو مورد از مشاغل پرتقاضا در دنیای برنامه‌ نویسی به شمار می‌ روند . برنامه‌نویسی اندروید و iOS ، جاوا اسکریپت ، پایتون ، رابی یا هر زبان برنامه‌ نویسی که در آن روان هستید و بازار کار به آن نیاز دارد.


فرصت خوبی را پیش روی شما قرار می‌ دهند .اما اگر به دنبال یک برنامه‌ ریزی سود آور هستید باید به یک نکته دقت کنید :

بدون شک طراحی برنامه‌ های کاربردی برای وب و گوشی‌ های هوشمند یکی از جذاب‌ ترین کارهایی است که به عنوان یک برنامه‌ نویس می‌ توانید انجام دهید . اما در مقابل خود را باید برای روبرو شدن با مشتریان غیر منطقی یا افرادی که دانش فنی نداشته اما به دنبال برنامه‌ های خاص هستند آماده کنید . با توجه به این‌که لینکدین و AngleList برای کسب‌ و کارهای ایرانی شناخته شده هستند با کمی جست‌ و جو می‌ توانید مشاغل یا پروژه‌ های پیشنهادی را در این دو سایت پیدا کنید .


همچنین از سایت‌ های داخلی که آگهی‌ های استخدامی در آن‌ها قرار می‌ گیرد غافل نشوید .



عکاسی


این روزها ، عکاسی آزاد یکی از بهترین و موثر ترین راهکارهایی است که برای کسب درآمد می‌ توانید روی آن حساب باز کنید . شما می‌ توانید همراه با یک شریک یا به تنهایی کار عکاسی را انجام دهید . عکاسی از مجالس عروسی ، املاک و مستغلات و حتی عکس گرفتن از سوژه‌ های بکرو ارسال آن‌ ها برای سایت‌ ها و مجلات از جمله طرح‌ هایی هستند که پیش روی شما قرار دارند.



اما باید بدانید عکاسی کاری بسیار سخت است. عکاسی حرفه‌ ای تقریبا شبیه به یک کابوس است ، به واسطه آن‌که در عمل عکاسان ممکن است با مشکلات مختلفی روبرو شوند .اما اگر بتوانید عکس‌ های تکان دهنده بگیرید و مهارت‌ های بازاریابی خود را نیز ارتقا دهید ، آن‌ گاه به صورت نیمه وقت می‌توانید پول خوبی به دست آورید .


فراموش نکنید که شما می‌ توانید عکس‌ های خود را هم به صورت آنلاین به فروش رسانده و هم با روزنامه‌ ای قرارداد بسته و عکاسی خبری کنید . از رستوران‌ های محلی و آژانس‌ های معاملات ملکی سوال کنید که آیا در نظر دارند کسب‌ و کار خود را از طریق عکس‌ هایی که شما از آن‌ ها می‌ گیرید بهبود بخشند .



نویسنده ، ویراستار یا سر دبیر


نوشتن یکی از بهترین مشاغل آزادی است که پیش روی شما قرار دارد . تمام آن چیزی که به آن نیاز دارید یک کامپیوتر و یک ارتباط اینترنتی است که از طریق آن به کسب درآمد بپردازید . اما فراتر از آن باید مهارت‌های خود در زمینه نوشتن ، تهیه گزارش و آماده‌سازی مطالب را بهبود دهید .


هر فردی می‌ تواند به لحاظ فنی با کمی تمرین به یک نویسنده یا ویراستار آزاد تبدیل شود . اما در ابتدا باید نمونه کارهایی ایجاد کرده ، مخاطبینی به دست آورده تا در نهایت نشان دهید یک نویسنده یا ویراستار قوی هستید .



طراح وب یا گرافیک


طراحی لوگو ، الگو برای سایت‌ ها اینفوگرافی ، پوستر ، بروشور ، جزوه ، خبرنامه الکترونیکی ، ارائه‌ های پاورپوینت ،طراحی تجربه کاربری و … از جمله پروژه‌ های بی پایانی هستند که شما به عنوان یک طراح گرافیک می‌ توانید روی آن‌ ها کار کنید . اما توجه داشته باشید که طراحی آزاد ممکن است کمی استرس‌ زا باشد . به واسطه آن‌ که شما همواره با مشتریانی سر و کار دارید که عجله دارند یا ممکن است به‌ طور مرتب نظر خود را تغییر دهند.

برای موفقیت در این کار باید نمونه کار های شما واقعا تاثیر گذار باشند .



دستیار مجازی/ منشی مجازی


ممکن است این‌ گونه تصور کنید که یک دستیار مجازی تنها یک منشی از راه دور است . اما دستیار مجازی قابلیت‌ های بسیاری دارد . قابلیت‌ هایی که بسته به نیاز کاری شما و نحوه تعاملات با مشتریان متغیر است . در نتیجه دستیار مجازی یکی از بهترین مشاغل آزادی است که پیش روی شما قرار دارد .


وظایف اداری اصلی یک دستار مجازی شامل برقراری تماس‌ ها و نظارت بر برنامه‌ ریزی‌ ها و … می‌ شود . شما حتی می‌ توانید به عنوان مدیر یک سایت نیز مشغول به کار شوید . انجام پژوهش‌ های جامع برای مردم نیز از جمله کارهایی است که یک دستیار مجازی می‌ تواند انجام دهد .به‌ طورخلاصه کارهای مربوط به مشتریان به شما محول می‌ شود .



آیا به دنبال کاری می گردید که در منزل بتوانید از طریق آن کسب درآمد کنید ؟ برای شروع یک کار پول کافی ندارید ؟ هر چه می گردید کار مناسبی پیدا نمی کنید شاید هم تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید که کار در منزل می تواند واقعا درآمد زا باشد. در عصری که ما زندگی می کنیم و با این پیشرفت فوق العاده تکنولوژی کسب درآمد در منزل بسیار آسان تر شده است.


یک کسب و کار اینترنتی خانگی چیزی است که از خانه شما بیرون کشیده می شود و از یک وب سایت برای جذب و تعامل با مشتریان استفاده می شود . شروع چنین کاری می تواند یک راه هیجان انگیز و نسبتا کم هزینه برای ایجاد پول بیشتر یا راه اندازی یک شغل جدید باشد چه شما خدمات را به صورت آنلاین ارایه کنید و یا از یک وبسایت برای بازاریابی محصولات و یا مهارت های خود استفاده کنید.


با وجود این مزایا، راه اندازی کسب و کار اینترنتی خانگی دشوار است . اغلب کسب و کارها در اینترنت شکست می خورند. برای موفقیت، شما به یک برنامه روشن ، یک وب سایت جلا داده و یک استراتژی بازاریابی موثر نیاز خواهید داشت .



برنامه ریزی برای کسب و کار خود :


1. مشخص کنید که کسب‌ و کار شما چه خدماتی و چه محصولی را تامین خواهد کرد ؟


برای تصمیم‌ گیری درباره یک محصول یا سرویس، به توانایی‌ ها، آموزش و یا تجربه منحصر به فرد خود نگاه کنید. از خودتان بپرسید چگونه می‌ توانید از این چیزها برای ایجاد یک محصول یا سرویس استفاده کنید که ارزش را برای مشتریان بهتر از رقیب تان ایجاد می‌ کند .به عنوان مثال، اگر شما یک طراح گرافیک رسمی با تجربه کار در طراحی وب هستید


یک کسب‌ و کار طراحی وب آنلاین می‌ تواند یک انتخاب جذاب باشد . اگر می خواهید یک کسب و کار را که می توانید به طور انحصاری در اینترنت مانند ویرایش یا طراحی وب سایت، انجام دهید، یا شروع به کسب و کار در محصولات فیزیکی مانند هنر و صنایع دستی فکر کنید . به این فکر کنید که چقدر زمان می‌ خواهید در کسب‌ و کار خود قرار دهید .


۳۰ شغل عالی برای خانم های ایرانی

۳۰ شغل عالی برای خانم های ایرانی




2. تحقیق بازار


زمانی که تصمیم گرفتید که چه چیزی را به عنوان محصول یا سرویس عرضه کنید، بفهمید که آیا تقاضایی وجود دارد یا خیر . به تعداد رقبای احتمالی نگاه کنید ،شغل نظرسنجی‌ های مشتریان را با بازدیدهای تلفنی یا شخصی انجام دهید و بفهمید که آیا یک نیاز بازار وجود دارد که برآورده نشود .



3. یک کسب‌ و کار را انتخاب کنید که می‌ تواند به صورت آنلاین کار کند


همه مدل‌ های کسب‌ و کار به طور کامل برای یک فرمت آنلاین یا مبتنی بر منزل مناسب نیستند . به عنوان مثال ، اگر ایده کسب‌ و کار شما شامل موجودی گسترده ، به کارگیری پرسنل ، یا تولید باشد ، یک عملیات خانگی ممکن است ایده‌ آل نباشد .


در اینجا ایده‌ هایی برای کسب و کارهایی وجود دارند که به سرمایه کوچک نیاز دارند و شما می‌ توانید از خانه خود شروع کنید :


حسابدار و یا برنامه‌ریز مالی


بازاریابی وابسته ( تبلیغ محصولات شرکت های دیگر در وب سایتتان )

هنرمند

بلاگ نویسی

صنایع دستی

سر مقاله و خدمات نوشتاری مانند کپی رایتینگ ، بازخوانی ، نمایه‌ سازی ، نوشتن فنی

سرویس سبد هدیه

طراح گرافیک

محقق اینترنتی

سازنده جواهر

دستیار مجازی

برنامه‌ نویس وب سایت



4. هزینه‌ های شروع یک کسب‌ و کار را یاد بگیرید


هزینه‌ های شروع کسب‌ و کار شما بسته به نوع خاصی از کسب‌ و کار، متفاوت خواهد بود . برای مثال ، اگر شما یک فروشگاه کتاب آنلاین کوچک را اداره می‌ کنید ، باید فهرست موجودی را تامین کنید . اگر کسب‌ و کار آنلاین شما مبتنی بر خدمات است با این حال ، هزینه‌ های شما ممکن است پایین‌ تر باشد و به سرمایه‌ ای که برای ارائه خدمات شما نیاز دارید محدود شود .


چندین هزینه کلی وجود دارد که در اغلب مشاغل آنلاین در مرکز قرار دارند .



هاستینگ


احتمالش زیاد است که کسب‌ و کار شما به یک وب سایت نیاز داشته باشد . میزبان‌ های وب خدماتی هستند که وب سایت شما را آنلاین نگه می‌ دارند . آن‌ ها معمولا هزینه کمی در ماه دارند که بستگی به میزان پشتیبانی فنی آن‌ ها و اندازه سایت شما دارد .



خدمات بازاریابی ایمیلی


ایجاد یک فهرست پست الکترونیکی کلید تبلیغ محصولات شما و کسب درآمد است .



کارت‌ های خرید


اگر شما محصولات و خدماتی را ارائه می دهید که به صورت آنلاین خریداری می شود. یک سبد خرید آنلاین برای مشتریان خود خواهید داشت . برخی درگاه های پرداخت کارت‌ های خرید را با خدمات خود رایگان عرضه می‌ کنند . در غیر این صورت، آن‌ ها عموما مقدار کمی در ماه هزینه دارند .شغل خانم ها



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد