بی هوش

دنیای

بی هوش

دنیای

ایده ساختن آباژور چوبی زیبا


 ایده ساختن آباژور چوبی زیبا

 

ایده ساختن آباژور چوبی زیبا :آباژور های تزیینی شیک و خاص را میشود از جمله جذاب ترین دکوری های منزل دانست که نقش مهمی در زیبایی و دکوراسیون دارند. انواع آباژور در بازار موجود است و به راحتی می توانید آنها را خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهید. اما جالب است بدانید با کمی خلاقیت و حوصله  و صرف کمترین هزینه می توانید در منزل به ساخت آباژور نمایید. ما در این مطلب از bihosh.ir  قصد داریم به ارائه آموزش ساده و آسان ساختن آباژور با چوب بپردازیم که امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.

ساخت آباژور را می توان با وسایل اولیه انجام داد، شما می توانید به راحتی با کارتن، چوب، مقوا، میله های فلزی و دیگر وسایل ساده و در دسترس اقدام به ساخت آباژورهای تزیینی نمایید. آموزش مربوط به ساخت نوعی آباژور با چوب می باشد که می توان از آن به عنوان دکوری چوبی نیز استفاده نمود.


 ایده ساختن آباژور چوبی زیبا 

ایده ساختن آباژور چوبی زیبا

 

ادامه مطلب ...

ایده های هنری درآمدزا در منزل


ایده های هنری درآمدزا در منزل

 

ایده های هنری درآمدزا در منزل :اگر به انجام کارهای هنری علاقه‌مند هستید و در آن استعداد دارید، از طرفی نیز به دنبال راهی برای کسب درآمد خانگی هستید، این مطلب از  bihosh.ir برای شما نوشته شده است.فقط کافیست یکی از ایده های هنری درآمدزا را انتخاب کنید و از همین امروز کسب و کار خود را راه بیندازید.

در دنیای کسب و کار امروز، بسیاری تمایلات رنگ و بوی دیگری گرفته است که افراد را بر آن می‌دارد به جای کار کردن برای کارفرمایی دیگر، کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنند و برای خود کار کنند. به این ترتیب بدون استرس و بدون نیاز به رفت و آمد در خیابانهای پرترافیک و اتلاف وقت، می‌توانند از هنر و سرگرمی خود به عنوان یک منبع درآمد استفاده کنند و همچنین ظرفیت‌های دنیای مجازی برای مدیریت کسب و کار خود به کار ببندند.


ایده های هنری درآمدزا در منزل

ایده های هنری درآمدزا در منزل

  

ادامه مطلب ...

کلی ایده برای تزیین اتاق پذیرایی


کلی ایده برای تزیین اتاق پذیرایی


 

کلی ایده برای تزیین اتاق پذیرایی : در این بخش از دکوراسیون سایت بی هوش نکته ها و نمونه هایی شیک برای داشتن یک تزئین خوب و شیک در اتاق پذیرایی را خواهید دید.

در بخش های قبلی از bihosh.ir به موضوع ایده لوازم دکوری دست ساز منزل  چه ساخت دست با وسایل دورریختنی و چه به صورت آماده برای تزیین خانه  پرداختیم حال سعی کردیم ایده هایی جدید و زیبا  را با هم تماشا کنیم , با ما همراه باشید.

زمانی که اسم لوازم دکوری را می شنویم به یاد لوازمی بسیار مجلل و گران قیمت می افتیم که زیبایی اتاق نشینمن را کامل و بلکه دو چندان می کند اما همیشه این طور نیست.
برای تزیین یک اتاق نشینمن به بهترین شکل نکاتی را باید مد نظر داشته باشیم تا به اشتباه زیبایی دکوراسیون را به هم نزنیم. نکته اول سبک خانه است که همانطور که می دانید برای خانه ای با سبک سنتی نمی توان لوازم دکوری و تزیینی مدرن اضافه کرد.

رنگ مناسب و هم خوانی رنگ ها: نکته دیگری است که اکثرا برای یک تزیین باید رنگ متناسب انتخاب کرد مثل رنگهایی که در کنار هم گرمی و سردی محیط را هماهنگ کرده و یا آرامش و انرژی را به تعادل برساند که در ادامه خواهید دید.

کلی ایده برای تزیین اتاق پذیرایی

  ادامه مطلب ...

ساخت پادری با توپک های کاموایی + آموزش


ساخت پادری با توپک های کاموایی + آموزش


 

ساخت پادری با منگوله کاموایی

ساخت پادری با توپک های کاموایی + آموزش :پوم پوم یا پم پم به منگوله های کاموایی گفته می شود که اغلب روی شال و کلاه ها استفاده می شود. با تعداد زیادی از این منگوله ها می توانید پادری، رومبلی و روصندلی های زیبا و کاربردی درست کنید.
برای ساخت پادری با پوم پوم به نخ کاموا نیاز دارید. ابتدا باید پوم پوم یا همان منگوله ها را به تعداد کافی درست کنید و بعد آن ها را در کنار هم قرار دهید. برای درست کردن پوم پوم  با بی هوش همراه ما باشید.

روش درست کردن پوم پوم با چنگال

برای این کار ابتدا چند سانتی متر از نخ را آزاد گذاشته و از سوراخ دوم چنگال رد کنید، سپس نخ را تا حدی که می خواهید اندازه پوم پوم باشد دور چنگال بپیچید.


ساخت پادری با توپک های کاموایی + آموزش 

ساخت پوم پوم

  ادامه مطلب ...

کارهای هیجان انگیز در ایام تابستان



کارهای هیجان انگیز در ایام تابستان

 

 

 

کارهای هیجان انگیز در  ایام تابستان :روزهای بلند و طولانی تابستان فرصت مناسبی است تا فعالیت هایی را که در فصل های دیگر سال امکان انجامش را ندارید، پیاده سازی کنید. برا ی همین این بهترین  راهکار برای کارهای هیجان انگیز در  ایام تابستان  به شمار میرود .فعالیت های فضای باز، راه رفتن پابرهنه روی شن های ساحل، غذا خوردن در رستوران های خیابانی و... می تواند تابستانی به یاد ماندنی را در خاطرتان حک کند.

با bihosh.ir همراه باشید تا سرگرمی های مختلف را تجربه کنیم.

با پاهای برهنه روی چمن راه بروید

یکی از راههای کاهش استرس، راه رفتن با پاهای برهنه روی چمن است. لمس طبیعت، استرس و تمام دغدغه های ذهنی شما را از بین می برد و آرامش را جایگزین اش می کند. طبق تحقیقات، این کار فواید سلامتی دیگری مانند درمان بی خوابی نیز دارد، بنابراین تنبلی را کنار بگذارید و با این کار ساده، انرژی مثبت زیادی دریافت کنید.


کارهای هیجان انگیز در  ایام تابستان

کارهای هیجان انگیز در  ایام تابستان

 

ادامه مطلب ...