بی هوش

دنیای

بی هوش

دنیای

کاردستی با بطری شیشه ای با ایده ها و خلاقیت های زیبا


کاردستی با بطری شیشه ای با ایده ها و خلاقیت های زیبا





کاردستی با بطری شیشه ای با ایده ها و خلاقیت های زیبا : کاردستی که فقط واسه بچه ها نیست. بزرگتر ها هم می توانند با استفاده از وسایلی که دیگر استفاده نمی شوند برای خود کاردستی درست کنند و یا کار دستشان را به دیگران هدیه بدهند.



ما در این مطلب از کاردستی با بطری شیشه ای نوشته ایم. با بطری هایی که زمانی گمان میکردیم به هیچ دردی نمیخورند و استفاده دیگری ندارند در اینجا ما به شما یاد خواهیم داد که چطور با کمترین هزنیه میتوانید بهترین و کاربردی ترین نوع از ایده و خلاقت خود را صرف این کار کنید زمان آن است که دست بکار شوید و یک سرگرمی عالی را رقم بزنید.


برای کاردستی با بطری شیشه ای همان کار دست است که می توانیم با بهره گرفتن از وسایل دور ریختنی و یا غیر قابل استفاده از آنها برای خودمان و اطرافیانمان شی تزیینی و زیبا  بسازیم و با دیدنش از هنر دست خودمان در تزیین و دکور منزل لذت ببریم. در این مطلب از بی هوش  ما یک گالری 15  تایی از کاردستی با بطری برای علاقه مندان به هنر در خانه قرار داده ایم. همراهمان باشید.



ایده های جالب برای کاردستی با بطری شیشه ای:


یک سری بطری شیشه ای و پلاستیکی در تمام خانه ها پیدا می شود که معمولا کاربردی ندارند و گوشه و کنار گنجه و کابینت بدون استفاده افتاده اند. و در اکثر  مواقع هم، همه از حضور این بطری های بی مصرف نارضایت هستند . اگر کمی ذهن خلاق داشته باشیم می توانیم با استفاده از انواع و اقسام این بطری ها کلی شی و کاردستی با بطری های مختلف بسازیم و از دیدن آنها در گوشه و کنار خانه کیف کنیم و لذت ببریم.فقط کافی است دست بکار شوید.


کاردستی با بطری شیشه ای با ایده ها و خلاقیت های زیبا

خلاقیت با بطری شیشه ای

  ادامه مطلب ...

پیام تبریک تولد متولدین مهر


پیام تبریک تولد متولدین مهر



پیام تبریک تولد متولدین مهر

" بهترین آهنگ زندگی من

تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم

روز زمینی شدنت."

تولدت مبارک مهرماهی جان


الگوی کیف نمدی زنانه و دخترانه برای انواع کیف های نمدی


الگوی کیف نمدی زنانه و دخترانه برای انواع کیف های نمدی



الگوی کیف نمدی زنانه و دخترانه برای انواع کیف های نمدی : زیباترین طرح ها و مدل های الگوی کیف نمدی را در این مطلب  از بی هوش ما  ارائه می دهیم که با استفاده از این الگوهای زیبا می توانید به راحتی اقدام به دوخت کیف نمدی زنانه و دخترانه نموده و کیف های زیبایی تهیه نمایید.


مجموعه ایی زیبا و متنوع از انواع الگو کیف نمدی و پارچه ای دخترانه و زنانه را در این مطلب گردآوری نموده ایم که هر یک از این الگوها را می توان بر روی پارچه نمدی منتقل نموده و بعد از برش، شروع به دوخت کیف های نمدی زیبا و جدید نمایید. الگوهای کیف نمدی ارائه شده در این مطلب از مبحث خیاطی  در ابعاد استاندارد تهیه شده اند اما در صورت تمایل می توانید آنها را به نسبت مشخصی تغییر داده و کیف هایی با سایز های مختلف داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید و از الگوهای ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.



  ادامه مطلب ...

نقاشی روی سنگ هنری جذاب


نقاشی روی سنگ هنری جذاب

 

نقاشی روی سنگ هنری جذاب : با کمی ابتکار و خلاقیت می توانید نقاشی روی سنگ ها را انجام داده و از این طریق بهترین و زیباترین سنگ های تزیینی را داشته باشید.

 در این مطلب با آموزش و همچنین مدل های متنوع و جذاب انواع سنگ های نقاشی شده آشنا می شوید.

سنگ های مختلف یکی از در دسترس ترین وسایل موجود است که با استفاده از آنها می توانید وسایل تزیینی و دکوری های متنوعی تهیه نمایید. نقاشی کشیدن بر سطح سنگ یکی از ابتکارات جالب و جذاب است که با به کارگیری آن می توان زیباترین سنگ های تزیینی را داشت. در ادامه ضمن مشاهده مدل های متنوع سنگ های نقاشی شده با نحوه صحیح نقاشی و رنگ آمیزی سنگ ها آشنا شوید. تا پایان با این خلاقیت زیبا و شگفت انگیز همراه بی هوش  باشید تا با هم به ایده های خلاقانه برسیم .


این کار هنری بسیار زیبا یکی از جذابترین کارها میتواند باشید دقت داشته باشید که ذوق هنری شما باعث میشود یک کار را به نحوه احسن انجام دهید.


نقاشی روی سنگ هنری جذاب  

 

  ادامه مطلب ...

ساخت کاردستی با برگ با جدیدترین طرح ها و ایده ها

 

ساخت کاردستی با برگ با جدیدترین طرح ها و ایده ها

 

 

ساخت کاردستی با برگ با جدیدترین طرح ها و ایده ها : ایده های جدید و خلاقانه برای ساخت کاردستی با برگ و مدل های خلاقیت با برگ برای کودکان را در این مطلب از  بی هوش مشاهده می فرمایید و با جدیدترین ایده ها برای تزیین منزل و ساخت وسایل تزیینی زیبا با برگ آشنا خواهید شد.


خلاقیت با برگ های مختلف یکی از ایده های جالب و زیبا است که با به کارگیری آن علاوه بر آموزش استفاده از برگ ها برای ساخت وسایل دست ساز مختلف به کودکان، می توانید با کمی خلاقیت و ابتکار وسایل تزیینی متنوعی برای منزل نیز تهیه نمایید و با استفاده از آنها به تزیین منزل بپردازید. در این مطلب سعی نموده ایم جذاب ترین مدل کارهای دست ساز ساخته شده با برگ را معرفی نماییم تا با الگوبرداری از آنها وسایل زیبا و متنوعی تهیه نمایید. تا پایان همراه ما باشید.

 

 

ساخت کاردستی با برگ با جدیدترین طرح ها و ایده ها

   ادامه مطلب ...