بی هوش

دنیای

بی هوش

دنیای

ایده های کف سازی باغچه و حیاط با سنگ و چوب


ایده های کف سازی باغچه و حیاط با سنگ و چوب



ایده های کف سازی باغچه و حیاط با سنگ و چوب : تا حالا برای شما پیش آمده کف حیاط یا باغچه ی شما به خاطر قدم های افراد ترک برداشته باشند یا شکسته باشند ؟ قصد ندارید در یک روزبارانی در باغچه تان قدم بزنید؟ اینجا یک سری ایده های ساده برای شما آماده کردیم که این مشکلات را حل می کند و قدم زدن در باغچه را برایتان جالب تر می کند. با بی هوش در بخش ایده و آموزش همراه باشید.



ایده های کف سازی باغچه و حیاط با سنگ و چوب


  


می توانید برای ایده های کف سازی باغچه و حیاط با سنگ و چوب  از تخته های چوبی یا فوم یا یونولیت استفاده کنید.


اگر از فوم ها یا یونولیت استفاده کنید بهتر است و در این صورت می توانید طرح مورد علاقه تان را با مداد روی آن بکشید و بعدا را برش داده و در کار از آن استفاده کنید. طرح هایی که با این ابزار ایجاد می کنید، باید مشبک باشند؛ تا مواد سیمانی داخل آن ریخته شود.



سنگ و چوب



دقت کنید این ایده ها بسیار کاربردی در حیاط منزل شما بحساب می اید فقط کافیست خلاقیت خود را به کار گیرید با حوصله این کار را انجام دهید. ما دربخش های قبلی بی هوش درباره کار با چوب که چه ایده هایی میتوانید با چوب های خشک شده انجام دهید مطالب گذاشتیم امروز قصد داریم در بخش حیاط خلوت خانه (پاسیو) ایده های جذابتری به شما یاد دهیم فقط کافی است عکس ها را با دقت نگاه کنید و هر کدام که مناسب است در حیاط خود اجرا کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد